Lugeja küsib: miks Rimi paberkoti kampaania ära lõpetas?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimides pakuti puu- ja juurviljade tarvis tasuta paberkotte.
Rimides pakuti puu- ja juurviljade tarvis tasuta paberkotte. Foto: Elmo Riig / Sakala

«Miks lõppes Rimis paberkoti-kampaania? Kas see tõesti ei olnud edukas? Mul oli küll hea meel, et seda kahjulikku kilemajandust veidigi vähemaks sai, nüüd olen vaadanud, et paberkotte enam poes ei ole. Kas see jääb lõplikult nii?» küsib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Keskkonnakampaania raames jagasime Rimi kauplustes ajutiselt alternatiiviks väikestele kilekottidele ka paberkotte. Lisaks olid meil müügil ka korduvkasutatavad riidest võrkkotid puu- ja köögivilja pakendamiseks.

Kampaania eesmärk oli juhtida inimeste tähelepanu liigsele kilekottide kasutamisele. Paberkotte jagasime sarnaselt väikestele kilekottidele tasuta, sest ilmselt pole Eesti klient täna veel valmis puu- ja köögivilja pakendamiseks vajamineva koti eest raha välja käima.

Jälgisime kampaania jooksul tarbija käitumist paber- või kilekoti kasuks ning paraku peame tunnistama, et suurem osa kliente kasutas ilmselt vanast harjumusest siiski kilekotte.

Paberkotte võime tulevikus ilmselt veel oma klientidele alternatiiviks kilekotile pakkuda. Küll aga on alates viimasest keskkonnakampaaniast Rimi sortimendis korduvkasutatav väike võrkkott puu- ja köögivilja pakendamiseks. See on ka kõige loodussõbralikum variant, mida vastutustundliku ettevõttena kõigile soovitamegi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles