Partnerkaardi omanikud kaotasid 400 000 eurot

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi tarbijate taskutes on kliendikaarte suuremal hulgal, leiab neist igapäevast kasutust vaid paar-kolm.
Kuigi tarbijate taskutes on kliendikaarte suuremal hulgal, leiab neist igapäevast kasutust vaid paar-kolm. Foto: Laura Oks

Partnerkaardi omanikel jäi kasutamata 400 000 euro väärtuses boonuspunkte, viimane aeg nende realiseerimiseks oli laupäeval, 31. jaanuaril.

Tallinna Kaubamaja ASi Partnerkaardi arendusjuhi Rene Paatsi sõnul suunatakse realiseerimata jäänud boonuspunktid partnerprogrammi arendusse.

Ta tõi näite, et boonuspunktide abil sai 2014. aastal valmis tahvelarvutite ja mobiiltelefonide ekraanimõõtudele kohanduva Partnerkaardi ja Partner kinkekaardi veebikeskkond.

2014. aastal kogutud boonuspunkte realiseeriti ligi 4,2 miljoni euro eest. Kõige populaarsemaks boonuspunktide kasutamise kohaks olid I.L.U kauplused.

Teenitud boonuspunkte saavad Partnerkaardi omanikud kasutada igal aastal kuni 31. jaanuarini (k.a), pärast seda kaotavad kasutamata punktid kehtivuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles