Danske Bank selgitab, mis saab eraklientidest

Danske ja Nordea panga sularahaautomaat Eestis.

FOTO: Danske/Nordea

Danske Banki otsus võtta suund äripangandusele senistele klientidele esialgu suuri muudatusi ei too.

Lähema kahe aasta jooksul suunab Danske Bank Group antud valdkonda lisainvesteeringuid 15 miljoni euro ulatuses. See sisaldab endas ka ühise Balti äri- ja IT-platvormi loomist, mis on integreeritud Grupi platvormiga.

«Eraisikute turul keskendume privaatpanganduse klientidele, kelleks on näiteks ettevõtete omanikud, võtmeisikud ja tippspetsialistid,» ütles Danske Banki tegevjuht Aivar Rehe.

Danske Bank jätkab ka oma jaeklientide teenindamist. «Pank austab kõiki kehtivaid kliendisuhteid ja lepinguid. Käesoleva ajal on Danske Bankil näiteks 14 000 eluasemelaenu klienti, kellega jätkame koostööd kuni laenulepingu lõpuni, mis on keskmiselt 25 aastat. Pangatoodete pakkumistes ja konkurentsis alandame aktiivsust jaeklientide segmendis ning ei oota kasvu järgnevatel aastatel,» lisas Rehe.

Samas ei tähenda see seda, et uusi jaekliente panka juurde ei oodataks või et pangateenused neile ära kaoksid. «Eraklientidele pakutakse ka edaspidi laenuteenuseid. Erakliendid saavad jätkuvalt sõlmida uusi lepinguid, sealhulgas avada näiteks arvelduskontot,» märkis Rehe.

Pangaesinduste võrgu suuruse ülevaatamine on Rehe sõnul olnud alati seotud klientide aktiivsusega konkreetses piirkonnas. «Juba täna teostavad meie kliendid 98 protsenti pangatehingutest elektroonilistes kanalites. Lähtudes uuest strateegiast, mis keskendub äripangandusele, oleme otsustanud vähendada ka meie esinduste arvu 2015. aastal kuue võrra. Jätkuvalt on kõikide klientide käsutuses meie iseteeninduskanalid (internetipank, sularaha sisse- ja väljamakse automaatide võrk ja telefonipank), mille vahendusel pakume nõu ja abi kõikides pangatoimingutes,» kinnitas Rehe.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back