Lugeja küsib: miks kaubanduskeskus tualetis käimise nii keeruliseks teeb?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tualettruum
Tualettruum Foto: SCANPIX

«Miks Tasku keskus teeb väikelastega vanematele WC-s käimise ja mähkmevahetuse nii keeruliseks? Käisin lastega, kellest üks oli vankris ja teine käekõrval, Taskus. Tekkis vajadus beebil mähet vahetada ning leidsin esimeselt korruselt WC, mille uksel oli ratastooli ja beebi märk. Ent uks oli lukus ja uksel silt, et võtme saab infoletist,» kirjutab lugeja.

«Miks on invaliididele ja väikelaste vanematele WC lukustatud? Miks peavad inimesed, kes on ratastoolis, karkudega, lapsevankriga või need, kellel on väikelaps käekõrval, mööda kaubanduskeskust infoletti otsima? Infoletist öeldi mulle, et pean pandiks kaks eurot andma. Oleksin pidanud oma kahe lapsega pangaautomaadi juurde jooksma ja hiljem veel raha lahti vahetama. Kuuldes, et mul pole kahte eurot, pakkus infoleti töötaja välja, et jätaksin talle oma isikut tõendava dokumendi. Kas ma ilma ei pääsegi oma lastega WC-sse?

Läksime siis WC-d otsima teisele korrusele. Ka seal oli tualeti uks, millel ratastooli märk, lukus. Juures oli silt, et tuleb vajutada nuppu. Ent nupu vajutamise järel uks ei avanenud. Läksin siis väiksemal lapsel mähkmeid vahetama ja suuremat potitama tavalisse naiste tualetti, kus ei olnud paberkäterätikuid. Veel üllatunum oli naisterahvas, kes avastas, et seepi pole. Soovitan Tasku keskuse WC korraldusega tegeleval inimesel minna tutvuma, kuidas on asi lahendatud näiteks Tartu Kaubamaja kolmandal korrusel. Seal on uksed lahti. Ei pea mööda keskust võtit otsima, kaks eurot maksma ega võhivõõrale oma ID-kaarti jätma. Seal leidub ka paberkäterätte, seepi ja sooja vett,» lisas ta.

Vastab Tasku keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Tannik.

Tasku keskusel on kahju, et põhjustasime kliendile ebameeldivusi. Selle aasta algusest me infoletist panti või dokumenti aga enam ei küsi. Varasemalt oli selle küsimise põhjuseks olukord, et nädalas ei jõudnud meieni tagasi keskmiselt 2-3 võtit, mida kas unustati või lihtsalt ei vaevutud tagastama. Lisaks sellele, et erivõtme tegemisega kaasneb (aja)kulu, püüame vältida olukorda, kus meil pole küsijale ühtegi võtit välja anda.

Miks me oleme sunnitud tualette lukus hoidma? Tualettide avatuks jättes (oleme seda proovinud) muutub tualett väga kiiresti kasutuskõlbmatuks, saades asotsiaalidele magamis-, taarasorteerimis- või taara tekitamise kohtadeks. Uskuge, pärast sellist kasutust on sinna sisenemine pikka aega võimatu.

Teisel korrusel nuppu vajutades ei avane uks automaatselt, vaid see avatakse turvaruumist. See võib võtta hetk aega, kui turvatöötajal on telefonikõne vms pooleli, aga mitte kauem kui kümme sekundit. Kontrollisime, et nupp töötab ning turvatöötaja kinnitusel avatakse uks kiiresti. Ka esimesele korrusele on samasuguse kellanupu panek töös ning see hakkab toimima hiljemalt kahe nädala jooksul.

Tualettide puhtuse/seebi/paberi jms tegeleme koostöös koristusfirmaga päevast päeva. Kahjuks on väga sagedased juhtumid, kus paber või seep pole ära kulunud, vaid need on pahatahtlikult kaasa võetud. Tualettide heakorra lahendaks kõige paremini nende tasuliseks muutmine, aga see tooks kaasa taas klientide pahameele ja juba välja toodud sularahaprobleemi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles