Lugeja küsib: kes vastutab puhtuse ja korra eest Elroni rongides?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni reisirong liinil Tallinn-Tartu.
Elroni reisirong liinil Tallinn-Tartu. Foto: Toomas Huik

«Kes vastutab puhtuse ja korra eest Elroni rongides ning nende rongide väljast pesemise eest?» küsib toimetuse poole pöördunud lugeja.

«Kevadpäikesega paistavad rongid väljast eriti porised ja räpased. Akende läbipaistvus on väga kesine. Põrandad on juba hommikul täis graniidiklibu. Rongijuhti ja klienditeenindajaid ei paista olukord häirima ning Elronil ei tundu ka selle pärast piinlik olema,» kirjutas lugeja.

Vastab Elroni haldusosakonna juht Kati Tammjärv.

Täname klienti tagasiside eest. Mõistame klientide soovi kasutada alati täiuslikult puhast rongi ja meie eesmärk on seda ka võimalikult suures ulatuses pakkuda.

Graniitkillustik, mida inimesed jalgadega perroonidelt rongidesse kannavad, teeb ka meile muret. Nüüd, mil kevad käes, loodan, et taristuettevõtted puhastavad platvormid peatselt graniitsõelmetest ja ka meie puhastusteenindajate töö on selle võrra lihtsam. Samas mõistame, et killustiku kasutamine ooteplatvormidel on hädatarvilik libedal ajal reisijate ohutuse tagamiseks.

Rongide välipesu toimub keskmiselt iga 10-14 päeva tagant vastavalt hooldusgraafikule. Kevadel ja sügisel, mil on palju lenduvat mustust, on rongid väljast veidi mustemad kui talve- ja suveperioodil, ehkki ronge pestakse perioodiliselt. Pääsküla depoos toimub igapäevane rongide hoolduskoristus, lisaks lõppjaamades enne igat reisi korjavad klienditeenindajad rongidest ära ka lahtise prahi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles