Miks Eesti kassiirid kliendile kilekotti ei ava?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vanalinna Rimi.
Vanalinna Rimi. Foto: Andres Haabu

Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kelle hinnangul võiksid jaekettide kassiirid kliendile ostuprotsessi veelgi lihtsamaks teha ja muuhulgas ka kilekoti lahti teha.

«Miks ei ava selvepoodide kassiirid klientidele kilekotte?» küsib toimetuse poole pöördunud lugeja. «Vaid vähesed kassiirid vaevuvad seda tegema. Väga tüütu on uut kilekotti lahti nokkida. Väljamaal poodides küll avatakse kilekotid. Suured kaubandusketid võiksid kilekoti avamise oma standarditesse kirjutada!»

Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (ETK) turundusjuht Kaili Kahl ütleb, et nende teeninduskontseptsiooni kohaselt on üheks standardiks kilekoti avamine kliendile. «Tuletame seda teenindajatele ka pidevalt meelde. Pimeostude tulemused näitavad, et enamasti teenindajad seda ka teevad,» ütles Kahl ning lisas, et vaid üksikutel juhtudel tuleb ette vastupidist.

Selveri kommunikatsioonijuhi Erkki Erilaiu sõnul on nende poes kilekoti avamine pigem reegel. «Selveri kassiirid reeglina avavad klientide poolt ostetud kilekotid,» kinnitas Erilaid.

Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe tunnistab, et nende kaupluseketis ei ole spetsiaalset poliitikat, mis puudutaks kilekottide avamist. «Meile pole klientidelt laekunud ka spetsiaalselt sellealaseid soove. Kui see soov peaks aga osutuma laiemaks, ostjate palvet ka kaalume,» lubas Lehtmäe.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats ütleb, et Rimis ei ole selle peale varem mõeldudki. «Ükski klient pole ka seda varem küsinud,» ütleb Bats.

Hea lugeja, anna teada, millises poes üldjuhul kassiirid kilekotte ei ava?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles