Selgusid eestlaste lemmikbrändid

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Maxima hüpermarket.
Pärnu Maxima hüpermarket. Foto: Urmas Luik

TNS Emori brändide edetabeli uuringust selgub, et Eesti elanike meeldivaimate brändide edetabelit juhib endiselt Kalev.

Kalevile järgneb teisena Google ning kolmandal kohal on Swedbank. Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: Gmail, Elion, EMT, ETV, Maxima, Skype ja Youtube.

Kalev on olnud Eesti elanike kindel lemmik 2009. aastast, mil teostati esimene sarnasel meetodil põhinev uuring. Google on aasta-aastalt edetabelis koha võrra ettepoole liikunud ning on sellel aastal eelistajate arvu poolest Kalevil tihedalt kannul.

Võrreldes eelmise aastaga on märgatava tõusu läbi teinud Swedbank, EMT ja Elion. Üldiselt on positsioon paranenud internetitehnoloogia brändidel, mis on edetabelis tahapoole tõrjunud toidukaupade brändid.

Kui näiteks 2009. aastal oli toidukaupade brände edetabeli esikahekümne seas seitse, siis sellel aastal oli neid vaid kolm. Valdkondade lõikes on meeldivaimad brändid vastajate hinnangul järgmised:

Kaubandus: Maxima, Prisma, Apollo, Rahva Raamat

Tehnika ja autod: Samsung, Audi, Volkswagen

Toidu- ja esmatarbekaubad: Kalev, Tere, Rakvere;

Meedia, telekommunikatsioon, finants: Google, Swedbank, Elion

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles