Autokool võttis raha vastu, aga õpilase jättis teenindamata

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
E-autokoolituse õppesõiduautod.
E-autokoolituse õppesõiduautod. Foto: E-autokoolitus Facebook

Vautšerikampaania kaudu autokooliga e-Autokoolitus OÜ liitunud noormees maksis õpingute lõpufaasi jõudes koolile libedasõidu eest tarviliku summa, kuid sõitu talle ei võimaldatud ja ka raha ei makstud tagasi.

Noormees pöördus seepeale tarbijakaitseametisse, kus esmaspäeval sündis otsus – esitaja kaebus tuleb rahuldada ehk autokool peab sõidu kliendile hüvitama, kuna teenust ei võimaldatud.

Kaebuse järgi sõlmis noormees kauplejaga libedasõidu koolituse läbiviiva lepingu ja tasus selle eest 79 eurot. Kool teatas noormehele aja ja koha, kus libedasõidu koolitus toimub ja õpilane ilmus õigel ajal koolituse läbiviimise kohta. Autokool keeldus oma õpilast koolitusele lubamast viidates, et noormehel on läbimata eelnev moodul. Sellisest nõudest aga noormehe väitel enne lepingu sõlmimist teda ei teavitatud.

Pärast tarbija nõude saamist muutis kaupleja enda veebilehel avaldatud koolitamise tingimusi lisades märke, et enne libedasõidu koolitust peab olema läbitud koolituse 1-3 moodul täismahus.

Tarbijakaebuste komisjoni otsuse järgi tuleb e-Autokoolitus OÜ-l maksta tarbija kasuks välja 79 eurot, mille peab autokool tasuma tarbija pangakontole viivitamatult.

Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse, seisab otsuses.

Postimehele ütles OÜ e-Autokoolituse juhatuse liige Vladimir Tabujev, et autokooli vastu esitas kaebuse noormees, kes tuli kooli läbima läbi vautšeripakkumise.

«Jah, me tegime vahet neil klientidel, kes maksid täisraha ning neil, kes tulid sooduspakkumisega,» ütles Tabujev, kelle sõnul kehits sooduspakkumisega tulnud klientidele põhimõte, et kui autosõidu tunde neile üle jäi, siis said nad neid kasutada.

Küsimusele, miks noormehel ei lubatud libedasõidul osaleda, märkis Tabujev, et klient oli kindlasti teadlik sellest, et sinna ei pääse enne kõikide moodulite läbimist.

«Kui see klient arvab, et tema kuningas ja kõik tasuta võib saada, siis mina arvan sellised inimesed on viirus,» teatas Tabujev.

Tarbijakaebuse komisjoni istungile e-Autokoolitusest keegi kohale ei ilmunud.

Alles jaanuaris lisas tarbijakaitseamet autokooli e-Autokoolitus OÜ musta nimekirja, kuna ettevõte pole täitnud tarbijakaebuste komisjoni otsust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles