Rendiauto eest maksnud klient ei saanudki sõidukit kasutada

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rendiauto.
Rendiauto. Foto: SCANPIX

Ettevõttele M.K-Profirent OÜ rendiauto eest 400 eurot maksnud klient ei saanud seda kokkulepitud ajal kasutada, samuti ei tagastanud ettevõte tarbijale raha.

Tarbijakaebuste komisjonile kaebuse esitanud klient sõlmis ettevõttega M.K-Profirent autorendi lepingu, seisab tarbijakaebuste komisjoni otsuses.

Soovitud sõidukit ei olnud kauplejal kokkulepitud ajal aga pakkuda ning asendusauto kliendile ei sobinud.

Kaupleja tunnistab, et ta ei suutnud lepingut täita ega ka raha kliendile tagastada. Samuti tunnistab kaupleja kohustust raha tagastamiseks, lubades seda teha esimesel võimalusel.

Komisjon leiab, et kaupleja on rikkunud sõlmitud lepingut ning tal on kohustus tagastada tarbijale 400 eurot.

Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles