Uuring: Tele2 võrku üle tulnud klientide arved vähenesid poole võrra

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 3D reklaam.
Tele2 3D reklaam. Foto: Tele2

TNS Emori poolt augustis korraldatud uuringust selgus, et Tele2 võrku üle tulnud eraklientide arved muutusid kliendi eelmise operaatori arvetega võrreldes keskmiselt 54 protsenti väiksemateks.


Uuringus võrreldi klientide arvete suurust enne ja pärast Tele2-ga liitumist. Küsitlus hõlmas kokku üle 700 inimese, kellele kampaaniate soodustused enam ei kehtinud, seega saadi tulemused vastavalt operaatorite reaalsetele hindadele.

Uuringu tulemused näitavad, et Eesti mobiilsideoperaatorite hinnavahed on endiselt väga suured.

Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema hinnangul olid uuringu tulemused mõtlemapanevad. «Võrdse teenuse kvaliteedi puhul saab igaüks ise otsustada, kas ja miks peaks samaväärse teenuse eest maksma pea kaks korda kõrgemat hinda. Tõenäoliselt ei oleks me valmis maksma näiteks bensiini eest topelttasu, kui konkureeriv tanklakett pakuks sama kütust poole soodsamalt,» lausus ta.

Seema sõnul tõestas uuring, et Tele2 on mobiilsidesektoris hinnaliider.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles