iDeal kampaania

Vähiravifondi «rohelisi mehikesi» tabas edu

Helkur.

FOTO: Vähiravifond

Vähiravifond «Kingitud elu» müüs sügistalvel üle Eesti erinevates kauplustes kokku ligi 13 000 heategevuslikku «rohelise mehikese» helkurit, mille tulust sai vajalikku vähiravi mitu inimest.

«Kutsusime inimesi end pimedal ajal märgatavaks tegema, elama ise pimeda aja üle ning aitama pikendada ka vähihaigete täisväärtuslikke elupäevi. Iga eestimaalane sai lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: soetada endale või lähedastele kingiks midagi praktilist ning samas teha sellega ka väikese heateo. Suur rõõm on tõdeda, et «rohelised mehikesed» läksid meie inimestele hinge ning helkurite müügist laekunud tulust saame toetada mitut abivajajat,» ütles vähiravifondi juhataja Toivo Tänavsuu.

Fondi logoga «rohelise mehikese» helkurid hinnaga 1.99 eurot olid müügis paljudes toidupoodides ning neid sai osta ka laatadel ning mitmed ettevõtted tellisid neid oma töötajatele jõulukingiks. Neid saab jätkuvalt osta pöördudes fondi poole.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles