Paketivahetus tekitas segadust

Elisa.

FOTO: Tairo Lutter/PM

Perekond soovis muuta paketti, millega nad põhjalikult järele mõtlemata nõustusid.

Elisa sõnul ei olnud võimalik paketti vahetada, sest firmaga ei võtnud ühendust lepingu sõlminud klient, vaid tema poeg. Perekond väitab, et Elisasse helistades ei küsitud, kas tegemist on kliendi või kellegi teisega.

Lugu sai alguse, kui Elisa pakkus kliendile telefonitsi uut paketti, mis sisaldas 4G internetti. Sellest kirjutas toimetusele kliendi poeg, kelle sõnul ütles ema kõnes, et mõtleb veel, sest paketi saamiseks oleks tulnud sõita esindusse ning anda nõusoleku kohta allkiri. Kliendi poja väitel võeti pärast järelemõtlemist Elisaga ühendust ning anti teada, et uut paketti nad siiski ei soovi.

Elisal on kõnede salvestused. Firma suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnu ei öelnud klient kõnes, et ta mõtleb veel, vaid soovis 4G paketti, mille Elisa töötaja seejärel aktiveeris. Lisaks ei tule paketivahetuseks sõlmida allkirjastatud lepingut, piisab Elisa ja kliendi vahelisest suulisest kokkuleppest. 

Kliendi poeg ütles, et Elisasse helistasid nad kümne minuti pärast veel korra ning sealt öeldi, et info antakse õigele inimesel edasi ning pakett muudetakse tagasi. Elisa suhtekorraldusjuhi sõnul need väited paika ei pea, sest kliendi poeg pöördus Elisasse mitu kuud hiljem ning talle öeldi, et paketti teise inimese eest vahetada ei saa. Raiski lisas, et samuti edastati talle teave, et paketti saab vahetada klient ise või teine inimene tema eest ainult sel juhul, kui tal on kas notariaalselt kinnitatud volitus, kliendi poolt eelnevalt digitaalselt allkirjastatud ja Elisale saadetud volitus või on klient (numbri omanikul) andnud täisvolitused kasutajale Elisa iseteenindusbüroos.

Kliendi pereliikmete sõnul helistasid nad Elisasse paari nädala jooksul veel mitu korda. «Pärast kümnendat kõnet vastas naisterahvas, kes kinnitas, et nüüd on pakett eemaldatud,» ütles perepoeg toimetusele saadetud kirjas. Elisa kinnitusel ei vasta see tõele, sest pakett vahetati kohe tagasi, kui klient ise Elisa esindusse pöördus. Poja kõne peale paketti ei vahetatud. Peale poja esimest kõne prooviti helistada kliendile kolm korda, kuid teda ei õnnestunud kätte saada.

Perepoeg helistas enda sõnul iga päev uuesti ning igal korral tuli seletada uuesti ka olukorda. Elisa suhtekorraldusjuhi sõnul ei vasta ka see tõele, sest pakett vahetati tagasi kohe, kui klient ise Elisa esindusse pöördus ning kliendile vastu tulle kompenseeriti osaliselt ka makstud kuutasud. 

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles