Lugeja küsib: miks kütusefirma tarbijatele luiskab?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Neste tankla.
Neste tankla. Foto: Marko Saarm / Sakala

«Tallinnas Laagna teel olev reklaam ütleb, et Rimi kliendikaardi omanik saab Neste tanklas hinnaalandust 1 senti liitri pealt. Tegelikult seda soodustust ei pakuta, see ei kajastu ei tablool ega tšekil. Miks inimestele nii luisatakse ja miks seda eksitavat reklaami maha ei võeta?» küsib lugeja.

Vastab Neste jaemüügijuht Kristi Pari.

Seni toimis Neste ja Rimi koostöö nii, et kasutades tankimisel Rimi kaarti ja Neste erasiku kaarti võitis klient igalt liitrilt kaks senti liitrilt: ühe sendi soodustusema Neste tanklas ja ühe sendi Rimi rahana oma Rimi kontole.

Nüüdsest on võimalik oma Rimi kaart ja Neste eraisiku kaart ühendada ning võita jätkuvalt kaks senti: 1 s/l soodustusena tanklas ja 1 s/l Rimi soodustusena ehk Rimi rahana. Pärast kaartide ühendamist piisab kui klient sisestab tankimisel vaid Neste eraisiku kaardi ning teenib nii soodustust kui Rimi raha, kokku kaks senti liitrilt. Kaartide ühendamiseks tuleb meie kodulehel sisestada oma Rimi kaardi ja Neste kaardi numbrid ja oma andmed.

Rimi raha hakkab kliendi kontole laekuma pärast kinnituse saamist Nestelt. Reklaamis lubatakse Rimi soodustust, milleks on Rimi raha, seega ei ole meie hinnangul tegu eksitava reklaamiga. Vastame hea meelega kliendi küsimustele seoses kampaaniaga ja palume selleks meiega ühendust võtta klienditeeninduse telefonil 628 5555 või aadressil neste.klient@nesteoil.com.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles