Lugeja küsib: miks Nordea pank vilistab klientide peale?

Nordea panga maja Liivalaia tänaval Tallinnas

FOTO: Arno Saar / Õhtuleht

«Juba mitmendat nädalat pole Nordea internetipank normaalselt kasutatav Firefox'i ja Google Chrome'i kaudu. Klientidele soovitatakse võtta kasutusele mõni muu veebilehitseja. Miks aga peab klient hakkama Nordea pärast kasutama teisi veebilehitsejaid, kuna nemad ei suuda oma internetipanka korda teha?» küsib nördinud lugeja.

Vastab Nordea Eesti pressiesindaja Kadri Kütt.

Oleme probleemi lahendusega tegelenud ja selle nädala lõpuks peaks tehnilised vead olema lõplikult parandatud ning saama taas mõlema nimetatud brauseriga Nordea internetipanka kasutada.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles