Katse: kas raha tagasi maksta lubanud suurfirma peab sõna?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Felix hapukapsaborš.
Felix hapukapsaborš. Foto: Mari Luud / Õhtuleht

Põltsamaa Felix lubab telereklaamis, et kui toode ei maitse, siis makstakse kurtjale selle eest raha tagasi. Postimehe tarbijatoimetus uuris, kas see ka nii on.

Et päris aus olla, tuleb tunnistada, et kurtmine Põltsamaa hapukapsaborši üle polnud päris laest võetud. Lasteaialaps, kelle palve peale borš poest koju sai toodud, tõepoolest loobus selle söömisest, sest sel oli imelik maitse. «Lasteaia punane supp on palju parem,» kinnitas ta, kusjuures lasteaeda tuuakse toit suurköögist.

Felixi lehel on olemas ankeet, mis tuleb täita neil, kes tootega rahul pole. Küsitakse selgitust, miks toit ei maitse ja sinna sai kirja pandud, et supil on kummaline maitse, tundub nagu oleks kasutatud maitsetugevdajat E621 (naatriumvesinikglutamaat), kuigi pakendil vastav märge puudub. Tšekk koos ankeediga sai posti pandud aprillikuu viimasel päeval, enne pikka nädalavahetust.

Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Juba järgmise nädala keskel oli raha ilma igasuguste kommentaarideta tagasi kantud. Mõned päevad hiljem saabus tootegrupijuhi Mari-Liis Meikopi  vabanduskiri.

«Mainisite põhjenduses, et teile tundub, et meie suppi on lisatud maitsetugevdajat. Kinnitan, et üheski Põltsamaa supis ei ole kasutatud maitsetugevdajaid,» kinnitas Meikop. Tema sõnul on suppides kasutatud vaid kodumaist liha ja köögivilju. Samuti ei ole sinna  lisatud säilitusaineid ega ka kunstlikke lõhna- ja maitsetugevdajaid. «Kõik, mis on pandud purki, on välja toodud ka purgil oleval etiketil,» seisab kirjas.

«Oleme toonud turule uued Põltsamaa purgisupid, lähtunud tootearenduses parimast, igale supile omasest maitsest ja valmistanud oma köögis tõeliselt maitsvad supid. Kui kellelegi meie supp siiski ei maitse, on sel tarbijal ostutšeki ja meie kodulehelt väljatrükitud, täidetud ankeedi alusel sooritatud ostu eest õigus raha tagasi saada.

Raha tagasi kampaaniat rakendame sellist parima maitse lisagarantiid uute Põltsamaa purgisuppide turuletoomisel. Oleme toonud turule uued Põltsamaa purgisupid, lähtunud tootearenduses parimast, igale supile omasest maitsest ja valmistanud oma köögis tõeliselt maitsvad supid.

Põltsamaa turundusdirektori Marek Viiloli sõnul on n-ö  raha tagasi kampaania seotud uute purgisuppide turule toomisega. «Kui kellelegi meie supp siiski ei maitse, on sel tarbijal ostutšeki ja meie kodulehelt väljatrükitud, täidetud ankeedi alusel sooritatud ostu eest õigus raha tagasi saada,» selgitas Viilol. Turundusjuhi sõnul on nad saanud palju positiivset tagasisidet.

«See kõik on kordades üle kaalunud mõne rahulolematu tarbija, kes  on harjunud oma kindla maitsega ja ei leidnud meie valikust oma harjumuspärast lemmikut,» lisas ta. Ta kinnitas, et need tarbijad on oma ostu eest makstud raha ka tagasi saanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles