Kütusefirma tõstab teenindajate palku

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili teenindusjaam
Statoili teenindusjaam Foto: SCANPIX

Statoil tõstab alates käesolevast kuust müüja-klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni kaheksa protsenti.

«Põhjus on lihtne – soovime oma klientidele pakkuda parimat teenindust ja töötajatele konkurentsivõimelist töötasu,» märkis Statoil Fuel & Retail personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.

Palgatõusu eesmärgiks on tunnustada pikaajalise staažiga, mistõttu alustab ettevõte esmakordselt staažist sõltuva põhipalga maksmist. «Lisaks igapäevasele tööpanusele õpetavad ja juhendavad just nemad väiksema kogemusega töötajaid,» selgitas Statoili personalidirektor.

Ettevõte jätkab ka senise kuupõhise boonuse maksmist nii müüja-klienditeenindaja, vanemmüüja kui teenindusjaama juhataja asetäitjatele. «Müügiboonused moodustavad arvestatava osa töötasust ja võivad ulatuda 40 protsendini põhipalgast,» lausus Nurme-McDonald.

Juhul kui osaajaga töötajate kaasamine muutuks senisest paindlikumaks, saaks ettevõte tööle võtta ja koolitada ka inimesi, kes soovivad aktiivsest tööelust osa võtta, kuid täistööpäeva asemel teeksid tööd pool päeva või mõned tunnid. «Olgu nendeks siis tudengid, väikeste lastega emad või pensionärid,» tähendas Statoili personalidirektor.

Statoil Fuel & Retail Eesti AS on mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja kokku 46 teenindusjaama ja seitsme Statoil 1-2-3 automaatjaamaga. Ettevõttes töötab ligi 600 inimest, neist  540 teenindusjaamades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles