Järjekordne pood reklaamib end kirjavigadega

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seppälä pood.
Seppälä pood. Foto: Õhtuleht/Mati Hiis

Seppälä veebilehele uusi riideid ja sooduspakkumisi uudistama läinud inimest pani imestama rõivapoe kirjavigadega reklaam.

Reklaamil oli lugeja sõnul kirjas: «Valigus on peaaegu 80 rinnahoidjad». Pärast vigade avastamist unustas ta aga riided sootuks ning asus hoopis veebilehest tehtud kuvatõmmist sõpradega jagama. «Lõpuks ma ei saanudki teada, mis seal uut on,» lisas ta.

Kuvatõmmis veebilehelt. Allikas: lugeja foto
Kuvatõmmis veebilehelt. Allikas: lugeja foto Foto: Lugeja foto

Seppälä Balti riikide turundusjuht Karīna Žīgure tänas tähelepanelikku lugejat veebilehel olnud kirjavea avastamise ning sellele tähelepanu juhtimise eest. «Peame tunnistama, et selline viga on tõesti juhtunud, aga tegeleme juba antud kirjavea parandamisega,» ütles ta.  

Varem on lipsanud vigu näiteks Montoni ja Cherry uudiskirjadesse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles