Piltuudis: noorpoliitiku säuts jõudis ka reisifirma reklaamile

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reisivahendaja Sky24.ee värske reklaam
Reisivahendaja Sky24.ee värske reklaam Foto: Sky24.ee

Esmaspäeval meedias palju poleemikat tekitanud Jaak Madisoni säuts, kus ta märkis Kalevi ja Rocki mängult tantsutüdrukute venekeelse loo tõttu lahkumist hashtag'iga «absurd», on nüüd jõudnud ka reisifirma Sky24.ee reklaamile.

«Selleks, et Sky24.ee saaks pakkuda võimalikult madala hinnaga lennupileteid, püüame suure reklaamieelarve asemel võita inimeste tähelepanu pigem loovate, päevakajaliste ja humoorikate sõnumitega sotsiaalmeedias,» selgitas Kairi Kullo Sky24.ee-st, miks otsustati värskele Venemaa reiside pakkumisel lisada ka hashtag «absurd».

«Hetkel sotsiaalmeedia kuumima teemaga oli keeruline mitte kaasa minna ja tundub, et tabasime hästi märki, sest antud postitus oli neljapäeva ennelõunaks kogunud üle 10 korra rohkem tähelepanu kui keskmiselt,» lisas Kullo.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles