Eestlased ostavad ikka agaralt telepoe kaupu

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dormeo madratsi reklaampilt.
Dormeo madratsi reklaampilt. Foto: Topshop

Studio Moderna, mis müüb telepoodides, tavakauplustes ja internetis muu hulgas kosmodiske, Dormeo madratseid, trimmivaid massaažiaparaate ja teisi kaupu, teenis mullu 1,63 miljonit krooni kasumit ja firmal läheb ka praegu hästi.


Kõige paremini lähevad müügiks teles agaralt reklaamitavad Dormeo madratsid, ütles Studio Moderna esindaja Liia Peterson, ja need annavadki põhiosa kasumist.

Küsimusele, miks jäätmekäitlejad leiavad prügi hulgast nii palju kosmodiske, mida erinevad telejaamad mitu korda päevas söögi alla ja peale näitavad, jättis Peterson targu vastamata.

Pärnu pensionär Salme kurtis, et läks just sellesama reklaami õnge, kus erinevad inimesed kosmodiski väga emotsionaalselt kõigile soovitavad, ja tellis ühe sellise endalegi. «Kandsin seda mõnda aega ebamugavustundega võideldes, oli teine raske ja pani selja higistama – mingit kasu ei märganud, » rääkis naine.

Kui palju kosmodiske müüakse ja kui palju tagastatakse, jättis müüja paraku vastamata.

Studio Moderna on esindatud 20s Kesk- ja Ida-Euroopa riigis. Müügikanalitena kasutab see e-telekaubamaja, telefonimüüki, internetimüüki, trükimeediat ning ka jae- ja hulgimüüki. Eestis alustas firma tegevust 2003. aasta märtsis.

Tundub, et Studio Moderna väga agressiivne turundus- ja müügitaktika on edu toonud. Eelmisel aastal müüdi erinevaid kaupu kokku 67 miljoni krooni eest ja kasumit teeniti 1,63 miljonit krooni. 2008. aastal oli kasum veelgi suurem – 1,98 miljonit krooni, selgub majandusaasta aruandest.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles