1188 muutis kõnehinna sekundipõhiseks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefoniga kõnelev mees
Telefoniga kõnelev mees Foto: AFP / Scanpix

Kui veel eile tuli infoliini 1188 kasutajal ühe kõne eest, olenemata selle pikkusest, maksta 15 krooni, siis alates tänasest tuleb arvestada 33-sendise sekundihinnaga.

Uue hinnapoliitika kohaselt tuleb helistajal üheminutilise kõne eest kukrut kergitada 19 krooni ja 80 senti.

Infoliini haldava AS Teabeliin arendusjuht Kadi Aedma sõnul soovitakse uue hinnasüsteemiga klientides võrdsemat suhtumist tekitada. «Nüüd maksab klient, kes saab info kätte 20 sekundiga, kõne eest palju vähem kui varem. Kuid klient, kes tahab näiteks mingisugust põhjalikumat infot ja kelle kõne kestab seetõttu kauem, maksab omakorda suurema koguse info eest,» selgitas Aedma.

Aedma selgitas, et varem arvas ettevõte, et konkreetne kõnehind, olenemata selle pikkusest, on kliendile kasulikum ja selgemini arusaadav, kuid pärast analüüsimist selgus, et päris nii see siiski pole.

Sekundipõhiseks otsustati hind viia just seetõttu, et keskmine 1188 numbrile tehtav kõne kestab 45 sekundit. «Mõnes mõttes on tegemist varasemast võrdsema tariifiga, kuid reaalselt siin mingisugust vahet pole,» lausus Aedma.

Uue hinna järgi maksab ettevõtte poolt välja toodud keskmine kõne 14 krooni ja 85 senti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles