Klient avastas oma joogitopsist ebameeldiva üllatuse

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nii klient kui ka teenindaja on väärt viisakat kohtlemist.
Nii klient kui ka teenindaja on väärt viisakat kohtlemist. Foto: SCANPIX

New Yorki grillbaari Chili klient Ken Yerdon sai ebameeldiva avastuse osaliseks, kui leidis oma joogist süljeklombi.

Kliendi sõnul kahtlustas ta, et tellitud jook rikuti peale seda, kui tema abikaasa kaebas väheküpsetatud toidu üle, vahendab Business Insider. Kui ta söögikohast lahkuma hakkas, kukkus tema joogitopsi kaas pealt ning ta nägi sülge oma joogi sees.

«See polnud lihtsalt sülg, vaid lausa rögaklomp,» kommenteeris ta. Yerdon pöördus söögikohta tagasi ning sai rahatagastuse ja lepituseks ka sooduskupongid. Sellest kliendile aga ei piisanud, lisaks otsustas ta lasta teha sülje DNA-testi, kontrollimaks, ega selle omanikul pole hepatiiti ega HI-viirust. Testiga selgus vaid, et sülg kuulus Chili töötajale George Lamicale. Töötaja võttis süü omaks, ta eemaldati aastaks töölt ning talle määrati 190 dollari (umbes 170 euro) suurune trahv.

Rahulolematu klient kaebas nii Lamica, söögikoha juhataja kui ka selle asutajaettevõtte Brinker Internationali kohtusse. Ta ütles ka, et tema ega ta abikaasa ei soovi enam kunagi Chili’t külastada.

Teenindajad võivad vahel kätte maksta, kui tunnevad end kliendi poolt solvatuna. Põhjus võib peituda ka nende väikses palgas, mis ei motiveeri töötajaid. Teenindajad ei taipa aga alati, et klientidel on õigus tõestada, kes ja kuidas nendega halvasti käitus. Seega peaks söögikohtade töötajad enne mõtlema, kui kellegi joogi sisse sülitavad, sest DNA test paljastab kõik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles