Spordipood jättis tellijad sadade eurode väärtuses kaubast ilma

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijad jäid soovitud spordivahenditest ilma.
Tarbijad jäid soovitud spordivahenditest ilma. Foto: Panther Media

Kaupleja Arcoman Sport vastu on esitatud mitu kaebenõuet, sest tellijad jäid ilma enamikust tellitud kaubast ning nõuavad nüüd ette makstud ostude eest raha tagasi.

Klient tellis poest sporditarbeid ja maksis nende eest 1114,02 eurot. Kuu pärast sai ta kätte osa tellimusest, kuid suurem osa kaubast (väärtuses 750,01 eurot) oli puudu. Tarbijakaitseameti kaebuste komisjoni otsuse järgi polnud võimalik kauplejaga ühendust saada ei telefoni ega e-kirja teel ning tarbija nõuab lepingust taganemist ning 750,01 euro hüvitamist.

Ka teise pika ninaga jäänud tellija lugu sarnaneb esimesele. Tarbija tellis kaupleja veebilehelt 1640 euro eest sporditarbeid ning maksis kogu tellimuse eest samal päeval. Telefoni teel lepiti kokku tarneajaks jaanuari teine nädal, ütles tarbija komisjoni otsuses.

Jaanuari lõpuks ei olnud pood aga tarbijaga ühendust võetud, mistõttu tarbija pöördus ise kaupleja poole. Kaupleja lubas korduvalt tooted tarnida, kuid ei teinud seda. Kui inimene lõpuks ise kohale läks, sai ta kätte stepilaua ja kangipehmenduse. Nende toodete väärtus oli aga kokku vaid 74 eurot. Tarbija nõuab, et kaupleja lepingust taganeks ja hüvitaks tema makstud 1566 eurot.

Komisjoni otsus oli mõlema juhtumi puhul sama. Pärast materjalidega tutvumist ja tarbijate selgituste ärakuulamist leidis komisjon, et kaupleja on rikkunud mõlemal juhul võlaõigusseadust ning kauplejal tuleb tarbijate kohustused rahuldada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles