EMT ja Elion saavad ühise veebilehe

EMT ja Elioni kauplus Ülemiste keskuses

FOTO: Tairo Lutter / Postimees / Scanpix Baltics

Eesti Telekom on otsustanud seni eraldi olnud EMT ja Elioni veebilehed ühendada, koondades uuele lehele mõlemat puudutava info, teenused ning e-poe.

Eesti Telekomi juhatuse liikme Piret Mürk-Dubout sõnul on uue veebi loomine loogiline jätk Elioni ja EMT ühinemisele. «Loodame, et läbi ühise veebi saavad meie kliendid parema ülevaate mõlema brändi poolt pakutavatest teenustest,» märkis Eesti Telekomi juhatuse liige.

Uuel lehel www.telekom.ee on uuendatud kogu EMT ja Elioni teenuste kohta käiv sisu ning on kaasajastatud ka veebidisaini, mis on nüüd ka mobiiliseadmetele kohanduv. Veebilehel jagunevad teemad neljaks suuremaks alajaotuseks: TV, Internet, Kõned ja Muud teenused, ärikliendile on lisaks loodud alajaotused Suhtlus ja IT.

Ettevõtte kinnitusel on uus keskkond võrreldes EMT ja Elioni seniste veebilehtedega tunduvalt visuaalsem: lehekülgede päises on erinevad alajaotused tähistatud ikoonidega, pikkade menüüde asemel kasutatakse rohkem vahelehti ning erinevate teemade juurest leiab senisest enam tutvustavat videomaterjali.

Värskes veebikeskkonnas on ühendatud ka EMT ja Elioni seni eraldi seisnud e-poed, mis olid tegelikult juba varem nii oma toodete valikult kui hinnatasemelt samad. Ühine e-pood põhineb endise Elioni e-poe funktsionaalsusel ja kuval, kuid on võrreldes varasema versiooniga muudetud personaalsemaks, kust klient leiab eest nii laia kaubavaliku kui ka just talle mõeldud toodete eripakkumised. E-poe puhul hakkab kehtima veebiaadress pood.telekom.ee, samuti jääb esialgu kasutusse pood.elion.ee aadress.

Erinevate toodete ja teenuste tellimine ning ostmine on uues keskkonnas muudetud senisest lihtsamaks – igale sisulehele on toodete ja teenuste juurde lisatud nn ostunupp. Ettevõte lubab, et sügisest muutub veebileht veelgi personaalsemaks ning kliendile ei kuvata enam ostunuppe nende toodete ja teenuste juures, mis tal juba olemas on.

Ettevõtte teatel on uues veebis olulisel kohal ka tehnilise iseteeninduse ehk Online-abi keskkond, mis aitab klientidel pöörduda ja oma muredele lahendusi saada erinevat küsimuste ja rikete korral. Abiveebis saavad kliendid kontrollida, kas nende piirkonnas on üldiseid rikkeid või plaanilisi töid. Info on näha ka siis kui kasutaja ei ole sisse loginud.

EMT ja Elioni seniste veebilehtede – emt.ee ja elion.ee – külastajad suunatakse edaspidi automaatselt uuele veebilehele www.telekom.ee.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles