Amet: telekanalid on kahjustanud tarbijate huve

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseamet.
Tarbijakaitseamet. Foto: Peeter Langovits

Tänaseks on selgunud, et nii Kanal 2 kui ka TV3 jäävad vabalevisse, ent nende varasemad väljaütlemised on pannud televisiooniteenuste pakkujaid tegema massilisi kampaaniaid uute klientide püüdmiseks viidates justnimelt telekanalite vabalevist lahkumisele.

«Sellise olukorra tekitamine ja tolereerimine on ilmselgelt taunimisväärne ning vastutustundetu televaatajate suhtes,» edastas tarbijakaitseamet pressiteate vahendusel.

TV3 teatas 90 protsendi ulatuses vabalevisse jäämisest alles täna, ent varem öeldi avalikkusele, et kanal lahkub vabalevist ning vaatajad näevad nende programmi alates 1. juulist ainult tasulise televisiooniteenusega liitudes. Ka Kanal 2 on välja öelnud, et lahkub vabalevist ent koheselt ka ringi otsustanud.

Hoolimata ajenditest on kogu senist vabalevi vaatajaskonda kutsutud jõulise reklaami teel üles liituma tasuliste teleteenustega kiiresti ja soodsalt ning tihti ka tähtajaliselt. Tarbijakaitseamet pööras nädala alguses saadetud pressiteates tähelepanu just nimelt tähelepanelikkusele lepingute sõlmimisel viidates sealjuures võimalikele piirangutele ja trahvidele lepingutest hilisemal taganemisel.

Amet on pöördunud ka tasuliste telekanalite vahendajate – operaatorite poole igasuguse kõnealuse reklaami avaldamise peatamise osas. Ühtlasi kutsus amet ettevõtjaid üles mõistvale suhtumisele tarbijate kampaania ajel tehtud lepingutest taganemise soovi ilmnemisel.

Amet jätkab kõnealuste asjaolude selgitamist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles