SEB: meie postipank on olema praktiliselt igas postkontoris

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postipanga silt
Postipanga silt Foto: Aldo Luud / Õhtuleht / Scanpix Baltics

Enam kui kümme aastat tagasi oma postipanga võrgustiku arendamisega algust teinud SEB Pank tunneb end oma rollis kindlalt – tänaseks on teenus olemas praktiliselt igas postkontoris.

«Tänu sellele oleme suurima teenindusvõrguga pank Eestis – meie teenus on koos personaalse teenindusega kättesaadav enam kui 220 asukohas üle Eesti,» sõnas SEB Panga kommunikatsioonijuht Evelin Allas kommenteerides Omniva ja Swedbanki otsust loobuda ühise postipanga väljaarendamisest.

Allase sõnul saab SEB postipanga logoga märgistatud Eesti Posti postkontorites teha tervet rida pangatehinguid kõikide Eesti pangakaartidega ning tehingud toimuvad samal päeval. Ilma märgistuseta postkontorites saab kontole kanda ja välja võtta sularaha ning teha riigisiseseid Euroopa makseid. «Ülekande tegemisel liigub raha saajani mõne päeva jooksul,» märkis Allas.

Postipangas saab lisaks sularaha sisse- ja väljamaksetele teha kontolt ülekandeid, kontrollida konto jääki, küsida konto kohta trükitud väljavõtet, taotleda ja pikendada pangakaarte, avada arvelduskontot, sõlmida internetipanga lepinguid ning SEB pakettide lepinguid, samuti sõlmida püsikorralduse ja e-arve püsimakse lepinguid.  «Postipangas kehtib sama hinnakiri, mis pangakontoris,» lisas Allas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles