Šoti odavbussifirma hakkab põhiliinidel kahe-eurost sõitu pakkuma

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Šoti miljardäri Brian Souteri Eestisse plaanitavad 89-kohalised odavliini bussid hakkavad koheselt pärast liiniloa saamist sõitma nelja põhisihtkohta, pakkudes kahe-euroseid bussipileteid.

Šoti päritolu odavbussifirma Bus Transport Holding OÜ SuperBus.com hakkab pakkuma 89-kohaliste bussidega ühendust nelja suuremasse linna Eestis: Tallinnasse, Tartusse, Pärnusse ja Narva, andis ettevõte teada oma pressikonverentsil. Bussifirma loob Eestis tegutsema hakates 35 uut töökohta.

SuperBus.com plaanib juulikuu lõpust avada algusega Tallinnast kolm liini. Tallinna-Tartu liinil hakkab toimuma kaheksa edasi-tagasi reisi päevas, sõidu kestuseks saab olema kaks tundi ja 40 minutit. Tallinna-Pärnu liinil hakkab toimuma viis edasi-tagasi reisi päevas, reisi kestuseks on planeeritud kaks tundi ja 10 minutit. Tallinna-Narva liinile on planeeritud neli edasi-tagasi reisi päevas, ning reisi kestuseks kolm tundi ja 20 minutit.

Tallinnast alustavad bussid sõitu sadamast, suundudes sealt edasi bussijaama ning rohkem vahepeatusi neil enne sihtkohta jõudmist planeeritud ei ole. Tallinna sadam on sõidu alguskohaks valitud hetkel seetõttu, et siis saab ettevõte hetkel suletud bussituru tingimustes endale sobivaid väljumisaegu valida.

Kõige soodsamad piletid hakkavad uue odavbussifirma liinidel hakkab maksma üks euro ning sellele lisandub ühe euro suurune broneerimistasu. Sooduspiletid peaksid ettevõtte kinnitusel olema peagi saadaval nende veebilehe vahendusel, mis hetkel veel ei ole töös. Ettevõtte esindajate sõnul hakkavad ka kõige kallimad piletid nendel liinidel olema odavamad, kui täna nendel liinidel juba opereerivate bussifirmade piletid. Tudengitele pole niigi soodsa piletihinna tõttu täiendavaid soodustusi plaanitud.

Niivõrd soodsa hinnaga bussipiletite pakkumist põhjendavad ettevõtte esindajad sellega, et liinile pannakse seni kõige suurema istekohtade arvuga bussid, mis aitab vähendada teisi bussisõiduga tekkivaid kulusid, mida muidu maksab reisija bussipileti hinna näol kinni.

Bussid on varustatud õhukonditsioneeri, Wi-Fi ühenduse, sülearvuti ja mobiiltelefoni laadimiseks vajalike pistikupesade, sissepääsuga erivajadustega inimestele ning turvavööga varustatud nahkistmetega, mida on võimalik küljelt reguleerida ja lamavasse asendisse seada. Hetkel on Eesti liinidel kaalumisel ka toitlustuse pakkumine võileibade näol, kuid lõplikku otsust selles osas veel tehtud ei ole.

Samuti ei välista ettevõtte esindajad rahvusvaheliste liinide käivitamist  ning Eesti riigi piisava huvi korral on nõus kaaluma ka reisirongide opereerimist, nagu täna tehakse osadel liinidel Suurbritannias.

Kuigi praegu on bussifirma andnud teada, et plaanib reisidega alustada juulikuust, sõltub busside lõplik sõitma asumise aeg liiniloa saamisest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles