Kallis elektroonika asendab müüjat

Tallinnas Raudalu Konsumis testitakse elektroonilisi hinnasilte.

FOTO: Hanneli Rudi

Kui seni võis elektroonilisi hinnatabloosid Eestis näha vaid mobiilifirmade esindustest, siis varsti jõuavad need ka supermarketitesse, kus nende pidev hinnasiltide uuendamine nõuab kõvasti käsitsi tööd.

Tellijale

«Digitaalne hinnasilt on kulukas, ühe väikese toiduosakonna riiulite digisildile üleminek võib olla 7000 – 10 000 euro suurune investeering. Samas võib see juba ennast mõne aastaga ära tasuda tööjõukulu vähenemise ja lisandväärtuse pakkumisega,» rääkis ETK turundusdirektor Brigitta Leif.

Leifi sõnul on elektroonilisel hinnasildil mitu eelist.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles