Coca-Cola loobus «jalgratta» leiutamisest

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola on üks tuntumaid kaubamärke maailmas.
Coca-Cola on üks tuntumaid kaubamärke maailmas. Foto: Reuters/ScanPix

Coca-Cola otsustas ka tänavu kasutada sama reklaamikampaaniat, mis oli käigus juba kaks aastat tagasi.

Kaks aastat tagasi populaarseks osutunud Coca-Cola nimekampaania tuleb ka sel suvel, teatas ettevõte.  Müüki tuleb 700 erineva eesnimega 0,5 liitrist Coca-Cola ja Coca-Cola Zero pudelit ning nimelistele pudelitele lisanduvad veel 100 erineva hüüdnimega pudelit.

«Võrreldes 2013. aasta kampaaniaga on sel korral eesnimesid pudelitel koguni viis korda rohkem ja ametliku statistika põhjal katab 700 erinevat eesnime ligi 65% kuni 30-aastaste noorte nimedest Eestis,» rääkis Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe. Tema sõnul tehti nimede valik nii Eestis kui ka Lätis ja Leedus rahvastikuregistri andmete põhjal. Ametlikust statistikast selgub, et Balti riikidest on kõige rohkem erinevaid eesnimesid kasutusel Leedus ja kõige vähem Lätis. «Kui Lätis katab 700 erinevat eesnime 80% noorte nimedest, siis Leedus vaid 58%,» täpsustas Rajamäe ning lisas, et enamlevinud nimedega pudeleid on ka kampaanias rohkem.

Kui juhtub, et lähedase inimese nimega pudelit ei leia, siis tulevad appi 100 erineva hüüdnimega pudelid. Valida on muuhulgas sellised hüüdnimed nagu parim sõber, armsam, emmele, issile, iludus, kallis, kaunitar, musirull aga ka sebija, peoloom, siresäär, Aaah!, :-*, B.F. jne. Suurematel pudelitel, mis on mõeldud seltskonnas tarbimiseks, on üleskutse «Ootan Sinu musi» ning erinevad temaatilised tekstid.

Kaks aastat tagasi populaarseks osutunud Coca-Cola nimekampaania tuleb ka sel suvel, teatas ettevõte.  Müüki tuleb 700 erineva eesnimega 0,5 liitrist Coca-Cola ja Coca-Cola Zero pudelit ning nimelistele pudelitele lisanduvad veel 100 erineva hüüdnimega pudelit.

«Võrreldes 2013. aasta kampaaniaga on sel korral eesnimesid pudelitel koguni viis korda rohkem ja ametliku statistika põhjal katab 700 erinevat eesnime ligi 65% kuni 30-aastaste noorte nimedest Eestis,» rääkis Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe. Tema sõnul tehti nimede valik nii Eestis kui ka Lätis ja Leedus rahvastikuregistri andmete põhjal. Ametlikust statistikast selgub, et Balti riikidest on kõige rohkem erinevaid eesnimesid kasutusel Leedus ja kõige vähem Lätis. «Kui Lätis katab 700 erinevat eesnime 80% noorte nimedest, siis Leedus vaid 58%,» täpsustas Rajamäe ning lisas, et enamlevinud nimedega pudeleid on ka kampaanias rohkem.

Kui juhtub, et lähedase inimese nimega pudelit ei leia, siis tulevad appi 100 erineva hüüdnimega pudelid. Valida on muuhulgas sellised hüüdnimed nagu parim sõber, armsam, emmele, issile, iludus, kallis, kaunitar, musirull aga ka sebija, peoloom, siresäär, Aaah!, :-*, B.F. jne. Suurematel pudelitel, mis on mõeldud seltskonnas tarbimiseks, on üleskutse «Ootan Sinu musi» ning erinevad temaatilised tekstid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles