Söögikohad puutuvad kokku kirju klientuuriga

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Alkoholijoobes kliendid on ühed peamised peavalu tekitajad söögikohtadele.
Alkoholijoobes kliendid on ühed peamised peavalu tekitajad söögikohtadele. Foto: SCANPIX

Kohvikute ja restoranide teenindajad peavad aeg-ajalt kokku puutuma ka purjus või narkojoobes klientidega, kes kutsutakse korrale või saadetakse uksest välja.

Kuna Viljandi kohvik Fellin asub kesklinnas, kohe Vabaduse platsi ääres, kõnnib sealt mööda igasuguseid inimesi. «Seda, kes uksest sisse astub, me kontrollida ei saa ja ei soovigi. Vahel peame viisakalt paluma külalisel lahkuda, kuna ta on liiga joobnud ja häirib oma käitumisega teisi kohvikus viibivaid külalisi,» rääkis kohviku tegevjuht Triin Paavo, kelle sõnul tuleb ebameeldivaid olukordi ette siiski harva.

Tartus asuvasse Werneri kohvikusse astub samuti aeg-ajalt sisse joobes kliente, kellel palutakse lahkuda. Kohviku tegevjuht Jaan Kelp ütles, et üldiselt hoitakse silma peal ja märgatakse, kui kohvikusse peaks tulema liiga purjus inimene. Ka kliendid annavad teenindajale märku, kui midagi sellist juhtuma peaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles