Taksoäpp ühendab jõud infoliiniga

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Takso kutsumine.
Takso kutsumine. Foto: SCANPIX

Helistades infoliini telefonile 1182 on nüüd võimalik Taxify erilahenduse abil takso tellida Tallinnas, Tartus ja Pärnus ilma täiendavaid telefonikõnesid tegemata.

1182 infoliin teenindab taksoteemalisi päringuid eriti palju just nädalalõppudel, reedeti ja laupäeviti. Seni on peamiselt soovitud ühendamist mõne taksofirmaga või erinevaid taksofirmade telefoninumbreid. Enamasti koormatakse taksofirmade operaatorid reede ja laupäeva õhtul üle ja tihti pole firmadel ka vabu taksosid anda.

«Nüüdsest saab 1182 operaator spetsiaalse Taxify erilahenduse abil kiiresti ülevaate erinevate firmade vabadest taksodest ja oskab kliendile öelda, kas ja millal takso kohale võiks jõuda. Kui tööpäevadel kulub kliendi ja taksojuhi kokku viimiseks umbes minut, siis nädalavahetustel paar minutit. Ajasääst tekib just nädalavahetusel, sest siis pole kliendil vaja enam erinevatele taksonumbritele helistada ja kõneootejärjekordades olla,» selgitab FCR Media Eesti kommunikatsioonijuht Kaarel Tigas.

«Taxify koondab Eestis tuhandeid taksosid ja nüüdsest saavad Taxify eelised kasutada ka inimesed, kellel pole nutitelefoni või mingil muul põhjusel eelistavad takso tellida helistades. Loodame, et uus võimalus lihtsustab taksode kättesaadavust ja pakub rohkem tööd meie taksojuhtidele,” kommenteerib Martin Villig, Taxify juhatuse liige.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles