Kultusküpsis läbib salenemiskuuri

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Oreo küpsised.
Oreo küpsised. Foto: SCANPIX

Oreo küpsised saavad uue saledama väljanägemise, tootja sõnul on snäkk «Oreo Thins» suunatud pigem täiskasvanutele.

Uutel küpsistel on samasugune täidis ning väljanägemine nagu tavaliselgi Oreol, erinevus seisneb aga selles, et need on õhemad, vahendab ABC News. Lisaks ei saa kaht küpsisepoolt lahti keerata ega kuigi mugavalt joogi sisse kasta, kuid tegevdirektori Janda Lukini sõnul võivad inimesed seda siiski proovida.

Ta kasutas ka võrdlust, et tavalised Oreod näevad välja kui väiksed pannkoogid, õhemad Oreod aga kui ülepannikoogid. Õhukestes Oreodes on küll vähem kaloreid, kuid neid ei peeta dieetsnäkiks.

Hiina turule saabusid küpsised juba eelmisel aasta lõpus ning said väga populaarseks, nüüd laienevad need ka mujale. Lukini sõnul tahetakse õhukeste küpsistega tagasi võita kaotatud klientuuri, näiteks noori naisi, kelle eelistuseks on kergemad snäkid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles