Lugeja küsib: miks nõuab pank automaatse kirja saatmise eest raha?

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetipanga kasutamine.
Internetipanga kasutamine. Foto: SCANPIX

«Kui Swedbankis on jäänud teenuse eest püsimaksevahendite puudumise tõttu maksmata, võtab pank kiirteate e-postile saatmise eest 0,19 eurot. Tänapäeval peaks olema automaatse e-kirja saatmine elementaarne, selle eest tasu võtta tundub natukene veider,» ütles Mauri.

Vastab Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Liidia Kaljundi.

Kiirteate lepingu sõlmimisel valib klient, millist infot kontol toimuvate rahaliikumiste kohta ta soovib (nt püsimakse ebaõnnestumise kohta piisava summa puudumisel). Soovitame kliendil oma kiirteadete kriteeriumid internetipangas üle vaadata – neid saab vastavalt vajadusele eemaldada või juurde lisada.

Loomulikult saadab pank oma klientidele ka tasuta teateid ja meeldetuletusi seoses erinevate toodete ja teenustega. Kiirteate näol on tegemist mugavusteenusega ning selle abil saab klient tellida SMS-sõnumi või e-kirjana järgmist infot oma rahaasjade kohta vastavalt enda poolt määratud kriteeriumitele:  konto seisu muutused (summad valib klient ise), saldomiinimumi teade (summa määrab klient),  e-arve püsimakse toimumine/mittetoimumine, püsikorraldusmakse toimumine/mittetoimumine, laenumakse toimumine/mittetoimumine, e-arve saabumine, teade pangakaardi aegumise kohata. Viimase kohta näiteks saadab pank omalt poolt kliendile internetipanka pangateate, kui klient soovib lisaks saada infot kaardi aegumise kohta telefonile või e-mailile, saab ta tellida endale vastava kiirteate.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles