Veebipoodide nimistusse lisandub veel üks toidukauplus

Tallinna ja Tartu Kaubamaja avab järgmisest aastast jäädava e-poe.

FOTO: Tairo Lutter

Kui seni on Maxima ja Prisma Eesti jaeturul esimesed kaupluseketid, kes omavad internetipoodi, siis järgmisest aastast lisandub ka Tallinna ja Tartu Kaubamaja.

«Kaubamaja arendab eelkõige jäädavat moe- ja tööstuskaupade e-poodi, mille plaanime avada 2016. aastal,» sõnas Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirand ja lisas, et terviku huvides lisanduvad järk-järgult e-poe sortimenti ka toidumaailma tooted.

Seega võib toiduainetest Kaubamaja e-poest tulevikus leida näiteks konserveeritud tooteid, maiustusi, veini ja muud seesugust, mida on seni müüdud kampaania e-poodides.

«E-pood võimaldab tulevikus olla Kaubamajal veelgi kättesaadavam klientide jaoks, kes hindavad aega, kiirust ja mugavust. Samuti on e-pood avatud ööpäevaringselt ning ei sõltu füüsilise poe avamis- ja sulgemisaegadest,» märkis Viirand.

Ta sõnas, et e-poest tellitud kauba kättesaamiseks saab klient valida kolme võimaluse vahel: pakiautomaat, kulleriga koju või tulla ise järele Tallinna või Tartu Kaubamajja.

Eesti e-kaubanduse liidu juhatuse esimees Signe Kõivu sõnul kasvas juunis 2015 müük posti ja interneti teel mullusega võrreldes 63 protsenti. «Seega on mõistetav, et jaekettide jaoks on käesoleval aastal märksõnaks e-kaubandus,» lausus ta.

«E-poest ostlemise eelistena tõid uuringule vastajad välja soodsamad hinnad, aja kokkuhoiu, võimaluse ööpäevaringselt oste sooritada ja mugavuse, kuna vajalikud tooted on otsingusüsteemi abil kergesti leitavad ja ülevaade kiirem kui tavapoes,» märkis Signe Kõiv.

Tema väitel aitab e-kaubanduse tõusule kaasa tehnoloogia kiire areng nutitelefonide ja tahvelarvutite valdkonnas. «Inimestele meeldib olla ajast ja asukohast sõltumatu ning e-kaubandus toetab seda ideoloogiat suurepäraselt,» sõnas ta.

E-kaubanduse Liidu värskelt valminud tarbijauuringu põhjal ostis toidukaupasid internetist 9 protsenti vastajatest, mis oli tabelis eelviimane koht enne ravimeid. «Pigem on see tingitud vähesest pakkumisest kui nõudlusest, sest toidukaupade e-poode Eestis napib, kuigi tarbijate valmisolek toit koju või kontorisse tellida on olemas,» selgitas Kõivu.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles