Mobiilifirma vähendab infotelefoni ooteaega sekundite võrra

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Helistamine.
Helistamine. Foto: SCANPIX

Tele2 kliendiinfosse helistades ei pea tänasest enam valima kõne alguses keelt või küsimuse teemat, mis lühendab ooteaega keskmiselt 20 sekundi võrra.

«Edaspidi suunab süsteem helistaja automaatselt kas eesti- või venekeelsele infoliinile vastavalt sellele, mis keele inimene enda kliendiandmetes on valinud,» ütles Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov. Ta lisas, et  eestlastele ei meeldi väga masinaga suhelda ja parema teeninduskogemuse tagamiseks kaotati kõnealguse valikud ära.

«Kui seni tuli kõne alguses valida ka selle teema (arveldus, internetiteenused jm), siis nüüd koolitasime kõik kõnekeskuse töötajad välja, et igaüks oleks võimeline vastama iga valdkonda puudutavale küsimusele,» lisas Seliov.

Seliovi sõnul muutub tänasest ka infoliini ootemuusika. «Uue muusika autor on Sander Mölder ja seda esitavad neli Eesti tšellisti. Senise naishääle asemel hakkab kõneinfot jagama mahe meeshääl,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles