Kampaaniamüükide hitid: WC-paber, liha ja või

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas. Foto: Siiri Erala

Hiljuti lõppenud kampaaniamüükidelt ostsid inimesed palju WC-paberit, võid, banaane ja juustu.

Igapäevaeluks vajalik olid müügihitiks nii Stockmanni Hulludel Päevadel kui ka Kaubamaja Osturallil, kirjutas Õhtuleht.

Samuti oli näiteks WC-paber minev kaup Rimi Tudish-Piip kampaania ajal. Rimi kampaaniamüügi avapäeval jooksid ostjad tormi veel kaelakarbonaadile, mida müüdi kokku kolm tonni, odavat juustu müüdi esimese päevaga pea 1000 poolekilost tükki.

Selveri Laadapäevadel osteti poeketi teatel hoogsalt šokolaadi, õlut, pirukaid, küünlaid ja seepi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles