Rimi kahtlustatakse ostjate petmises

Rimi üks kauplustest.

FOTO: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Rimist grilltoodete soodustuse ajal toorvorstikesed ostnud inimene ei saanud lubatud soodustust ning kahtlustas seetõttu poodi klientide petmises. 

Inimene käis eile Lasnamäe Centrumi Rimis ning vaatas terminalist, et kõikidele Maks & Mooritsa tooretele grilltoodetele on 20-protsendiline soodustus. Ta ostis grillimiseks Laste toorvorstikesed, aga soodustust ei saanud ning läks seepeale infopunkti uurima, milles asi.

Sealt vastati talle, et neile ei ole peale kirjutatud, et tegemist oleks grillvorstidega, need olevat toorvorstid. Allahindlus kehtib aga ainult grilltoodetele. Seepeale uuris ostja, mille jaoks need siis mõeldud on, kui mitte grillimiseks. Lisaks olid ka terminalis pildi peal needsamad vorstid. Infopunkti töötaja vastas talle, et pilt on illustratiivne.

«Mis mul muud üle jäi, kui leppida olukorraga, kuna jäätis oli kotis ja juba sulas ning kolmeaastane laps kärsitult käe kõrval. Nüüd tekib küsimus, kas tegu pole kliendi petmisega?» rääkis vorstid ostnud inimene.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats ütles, et kahjuks pole klient ise Rimi klienditeeninduse poole pöördunud. «Ilmselt oleks ta juba saanud sobiva lahenduse ning vabanduse juhtunu pärast,» lisas ta.

Batsi sõnul olid nimetatud vorstid allahindlusega grillitoodete nimekirjas ning ostja oleks pidanud neilt kindlasti soodustust saama. «Mis põhjusel ta seda ei saanud, ei oskagi praegu veel öelda,» rääkis pressiesindaja. Tema sõnul veel uuritakse, miks konkreetsele tootele allahindlus ei kehtinud.

«Teenindaja on vastamisel eksinud, reklaami me siiski selliste toodete pilte ei pane, millele soodushind ei kehti,» ütles Bats.

Pressiesindaja sõnas, et Rimi ootab klienti kauplusesse tagasi, et talle enammakstud raha tagastada. «Meie siiras vabandus eksimuste pärast,» lisas ta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back