Iizi.net: If Kindlustuse säästuportaal pole soodsaim

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Iizi kindlustusmaakleri turundusjuht Aivar Anderson.
Iizi kindlustusmaakleri turundusjuht Aivar Anderson. Foto: Artur Sadovski.

If Kindlustus tõi eile turule oma säästuportaali poliis.ee, mis aga turuosaliste kinnitusel pole soodsaim sõidukikindlustuse pakkuja.
 


«If Kindlustus lansseeris kindlustusbrändi poliis.ee ja tituleeris ennast ühtlasi soodsaimaks iseteeninduskeskuseks.

Väljaütlemine on väga julge samm, aga Iizi kindlustusmaakler ei saa sellega kuidagi nõustuda, sest sellisel juhul peaks If Kindlustus teadma kõikide turul tegutsevate kindlustusandjate hindasid,» nentis Iizi kindlustusmaakleri turundusjuht Aivar Anderson.

«On ilmselge, et If Kindlustusel puudub ülevaade Eestis tegutseva 10 seltsi hindadest, seega ei ole ta suuteline täitma oma lubadust pakkuda soodsaimat lahendust oma iseteeninduskeskusest. Selle väitega on If Kindlustus tarbijat selgelt eksitanud,» lisas ta.

Iizi kindlustusmaakleri poolt koostatud online-hinnapäringust selgub, et mõne sõiduki liikluskindlustus on iizi.net veebikeskkonnas kuni kolmandiku võrra odavam kui poliis.ee keskkonnas.

Poliis.ee projektijuht Kai Kääramees tõdes, et kindlustuse maksumus sõltub alati konkreetsest juhust ja iga kindlustaja peaks parima hinna leidmiseks iseteenindusportaali just enda andmed sisestama.

«Mõistame Iizi muret, sest poliis.ee turuletulekuga on autoomanikele loodud tõsiseltvõetav alternatiiv soodsa autokindlustuse leidmisel,» märkis Kääramees.

Ergo kindlustusdirektor Andres Konsap märkis, et kui vaadata Ifi uut säästuveebi, pole tegemist millegi totaalselt uuega.

«Küsimus on lihtsalt uues domeeni nimes. Ka varem pakkus If eri hinda veebikanalis vormistatud kindlustuslepingutele,» ütles Konsap.

«Teine asi on lubadus pakkuda soodsamat hinda. Kuid millega võrreldes? Liiklus- ja kaskokindlustuse hinnad erinevad seltsiti üsna palju sõltuvalt konkreetse margi-mudeli kahjustatistikast.

Seega võib Ifi pakutud iseteeninduse 15 protsenti soodsam leping olla mõne automargi ja -mudeli puhul teise seltsi juures 25 protsenti soodsam.»

Samas on Konsapi sõnul selge, et kontorikülastusest on kindlustusteenuste sõlmimine välja kasvanud ja olulisemaks saanud e-kirja ja telefoni teel lepingute sõlmimine.



 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles