Tanklad pakuvad jaekettidega ühist kliendiprogrammi

Nii mõnedki jaeketid on teinud ühise kliendiprogrammi tanklatega.

FOTO: Dmitri Kotjuh

Mitmed jaeketid nagu näiteks Rimi ja Tallinna Kaubamaja on teinud ühise kliendihaldusprogrammi tanklatega.

Rimi Eesti Food kommunikatsioonjuht Katrin Bats sõnas, et juba pea kolm aastat on Rimi klientidel olnud võimalus koguda Rimi raha ka Nestes tankides. «See tähendab seda, et klient pidi varem sisestama tankides nii Rimi kui ka Neste kaardi ning seeläbi kogus ta ühe sendi Rimi raha igalt kütuseliitrilt ning sai ühe sendi soodustust ka kütusehinnast,» selgitas Bats.

Ta sõnas, et alates käesoleva aasta maikuust on kliendil võimalus liita oma Rimi kaart Neste kodulehel Neste eraisiku krediitkaardiga. «Selle tulemusel ei pea ta Rimi kliendikaarti Neste tanklas iga kord enam registreerima, kuid soodused kehtivad sarnaselt vana süsteemiga,» lausus Bats.

Kliendid, kes ühendamist pole ette võtnud ning jätkuvalt mõlemat kaarti tanklas registreerivad, saavad samu soodustusi. Kaartide ühendamise eelis on seega asjaolu, et tankides ei pea enam mõlemat kaarti kotist välja otsima.

«Oluline on teada ka seda, et Rimi raha saab tankides koguda ka puhul, kui kütuse eest Nestes tankimisel kasutatakse Neste krediitkaardi asemele sularaha või pangakaarti,» märkis Katrin Bats ja lisas, et ka sel juhul koguneb Rimi kaardile üks sent Rimi raha igalt kütuseliitrilt.  

Tallinna Kaubamaja Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats sõnas, et alates 19. augustist saavad kõik Partnerkaardi omanikud liituda Statoili extra lojaalsusprogrammiga, mis pakub soodustusi mootorikütusele, autopesule ja kohvile kõikides Statoili teenindusjaamades.

Tallinna Kaubamaja Partnerprogramm ja Statoil ühitasid oma programmid, et teha jätkusuutlik samm klienditeenindamise arengus.

«Samuti kehtib Partnerkaardi klientidele nüüd kõigis Statoili täisteenindusjaamades kütuste ostul soodustus 2,3 eurosenti liitrilt, automaatjaamades üks eurosent liitrilt,» sõnas Paats ja lisas, et kõik lojaalsusprogrammi kliendid saavad iga kuuenda kohvi tasuta ning iga kolmanda autopesu poole hinnaga.

Kuidas lojaalsusprogrammiga saab liituda? Rene Paatsi sõnul tuleb Partnerkaardi omanikul registreerida isiklik kasutajakonto kas läbi veebi Statoili iseteenindusportaalis või Statoili mobiilirakenduse kaudu. «Kasutajakonto olemasolul saavad kliendid lihtsalt lisada sinna ka oma Partnerkaardi,» selgitas ta.

Jaekett Prisma Peremarket analoogset loogikat oma püsikliendiprogrammis ei kasuta. «Kindlasti ei saa aga välistada, et tulevikus hakkab Prisma Konto programmiga saama soodustust kolmandate osapoolte teenustelt või toodetelt,» märkis Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga.

Tanklaketi Olerex fookuses on pigem enda boonusprogrammi täiustamine. «Oleme käivitanud ID-kaardi põhise boonusprogrammi, mis eeldab vaid Eesti riigi sisese kohustusliku isikut tõendava dokumendi omamist,» sõnas Olerexi turundusjuht Janne Luik.

Tema sõnul on praegu meil üle 170 000 ID-kaardi põhise boonusprogrammiga liitunu ning seega ei peeta ühegi teise kliendikaardi olemasolu. «Kõik meie kliendid saavad soodustust ühtsetel alustel hoolimata sellest, millise jaemüüja tarbijaskonda ta kuulub,» lausus Luik.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles