Uuring: Eesti tarbijad pole rahul internetiteenuste hinna ja kvaliteediga

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Balti riikide mobiilsideoperaatorite ning internetiteenuste pakkujate klientide hulgas läbi viidud uuringu tulemused näitasid, et Eesti tarbijad pole rahul internetiteenuste hinna ja kvaliteedi suhtega.

Tulemused näitasid veel, et Eesti tarbijate rahulolu mobiilside pakkujatega on üsna hea. Parima tulemuse saavutasid EMT ja Tele2, kuid ka konkurendid ei jäänud kaugele. Kokkuvõttes oli klientide rahulolu hinnangud firmade lõikes tasavägised, jäädes 73 ja 76,7 punkti vahele (võimalik maksimumskoor oli 100).

Internetiteenuste pakkujate osas oli Eestis kõikides kriteeriumides parimal kohal Elion, kes sai 72,6 punkti. Samas märgiti uuringu kokkuvõttes, et Eesti tarbijad pole rahul hinna ja kvaliteedi suhtega. «Eesti turul avaldus huvitav tendents, mille kohaselt on tarbijad suhteliselt rahulolematud teenuste hinna ja kvaliteedi suhtega,» märgiti kokkuvõttes.

Uuring tehti Pan European Performance Satisfaction Initiative ehk EPSI Rating raames ja põhineb intervjuudel enam kui 5000 individuaalse era- ning ärikliendiga kõigist kolmest Balti riigist. Andmed koguti telefoniintervjuude teel ning igat klienti küsitleti selle teenusepakkuja osas, mida ta kasutab kõige rohkem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles