Vaata, milline on armastatud juustu pakend läbi aegade

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Septembrikuus jõuavad poelettidele Valio Eesti Atleet juustukaubamärgi värskema ilme saanud logo ja pakendidisainiga tooted.

«Atleet juustu retsept on püsinud muutumatuna selle loomisest alates. Ligi 30 aastat vana retsepti autor on Võru juustutööstuse tehnoloog Valve Kelp, kellele omistati 1984. aastal Moskva rahvamajandussaavutuste näitusel Atleedi juustu ja tehnoloogia väljatöötamise eest pronksmedal,» selgitas Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin.

Kalbini sõnul on Atleet Eestis nii tuttav ja tuntud juust, et seda peetakse teinekord lausa juustutüübiks, mitte kaubamärgiks. «Aastas müüme Atleedi juustu Eesti turul ligi 900 000 kilogrammi, mille põhjuseks võib pidada juustu klassikalist maitset ning aastate jooksul muutumatuna püsinud kvaliteeti,» sõnas Kalbin.

Uue värvilisema pakendikujunduse saab kogu Atleedi juustuvalik, kuhu kuuluvad viilujuustud, tükijuustud ning sellest kevadest alates ka maitsestatud juustusnäkid.

Foto: Valio Eesti
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles