Lugeja küsib: kas paralleelse IP-aadressi veateade peaks mind murelikuks tegema?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavune Nordic Digital Day võtab fookusesse andmetega seonduvad teemad.
Tänavune Nordic Digital Day võtab fookusesse andmetega seonduvad teemad. Foto: Tiina Kõrtsini/Õhtuleht/Scanpix

«Kui minu arvuti teatab aeg-ajalt, et võib olla paralleelne IP aadress, siis kas ja kuidas reageerida või jätta tähelepanuta?» uurib lugeja, kelle internetiteenuse pakkujaks on EMT.

Vastab Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Meie tehnilise poole spetsialisti hinnangul on sellele küsimusele antud info põhjal natukene keeruline vastata – vaja oleks teada ka, milline teade ja mis tüüpi seadmes kliendil täpsemalt ekraanile ilmub ning mis hetkel see ilmub. See tähendab – milliseid internetiühendusi klient sel hetkel tõenäoliselt kasutab ning mida ta veel on kasutanud?

Näiteks võib teoreetiliselt olla põhjuseks, et kliendi arvuti on korraga kaabliga ühendatud ühe ruuteri külge ja Wi-Fi võrgu kaudu teise ruuteri külge ning mõlemad ruuterid annavad arvutile sama sisemise IP-aadressi. Ja sellisel juhul ei ole põhjust muret tunda.

Kuid see on vaid üks oletus, mida ei saa võtta puhta kullana. Kui klient soovib siiski täpse põhjuse välja selgitada, vajaks see olukord natuke täpsemat kirjeldust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles