Pensionär maksis Elisale olematu interneti eest viis kuud lisalõivu

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa esindus
Elisa esindus Foto: Tairo Lutter

Viis kuud 4G paketi eest üle kolme euro kuus lisaks maksnud pensionär sai alles nüüd teada, et parema interneti tagamiseks peab ta oma Mint netipulga SIM-kaardi ka välja vahetama.

«Mina olen ka üks nendest, kellel oli ka see Mint 3G-ga, ilusti töötas ja siis tuli maikuus – ma nägin seda küll paar kuud hiljem, kuna on otsekorraldus – et hind on tõusnud kolme euro võrra,» räägib Tartus elav pensionär Ülo (68), kes võttis seepeale ühendust ka Elisa klienditeenindusega, et teada saada, millest selline muutus on tingitud.

«Sealt öeldi, et teil on nüüd 4G ja kõik on ilus ja hea, aga viimasel ajal kogu aeg internetiühendus katkeb – kõige enam on mul on kahe tunniga 14 korda katkemist olnud,» kirjeldab mees, kes pöördus sellepeale hiljuti uuesti Elisa klienditeenindusse. «Ütlesin, et mis siis on juhtunud – nüüd ei saa enam viimasel ajal üldse ühendust,» räägib Tartus elav vanahärra. Siis tuli aga välja, et kuna mehel on jätkuvalt Mint netipulga sees varasem SIM-kaart, mis toetab 3G võrku, siis ei saagi ta paremat võrguühendust oodata.

««Saadame teile nüüd selle õige kiibi ja siis saate hakata alles 4G-d kasutama» – aga minu käest on võetud maikuust peale üle kolme euro kõrgemat tasu!» on vanahärra nördinud, lisades, et kui ta oleks seda varem teadnud, oleks ta selle esimesel võimalusel välja vahetanud. Ka varem klienditeenindusega suheldes ei pööranud keegi tema tähelepanu sellele.

«Elisa on lihtsalt lollitanud inimesi – ma arvan, et neid inimesi on palju, kes ei tea, et see kiip tuleb ära vahetada,» märgib tartlane, kes ei pannud sellekohast infot varasemalt mitte kuskil tähele, sealhulgas ka mitte arve peal. «Mulle see ühenduse probleem oli tähtsam – me nende arvete osas ei rääkinudki rohkem, pärast muidugi hakkasin mõtlema, et oi-oi-oi, ma olen lihtsalt maksnud praegu iga kuu ja see teeb 15 eurot kokku,» räägib Ülo.

Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski selgitusel avas mobiilioperaator tõepoolest 1. maist vanema generatsiooni MiNT arvutites kasutatavates internetipakettides 4G võrgu. «Suurendasime mobiilse interneti kiiruseid eesmärgiga parandada Elisa eraklientide mobiilse interneti kasutuskogemust,» sõnab Raiski.

Tema kinnitusel teavitas Elisa oma kliente muudatustest kuu aega ette kodulehe vahendusel ja lõppkasutajal oli aprillikuu jooksul õigus muudatusega mittenõustumise korral Elisaga sõlmitud liitumisleping ilma leppetrahvi maksmata üles öelda. «Lisaks said kuni maikuu lõpuni kõik soovijad end vanasse paketti tagasi vahetada,» räägib Elisa suhtekorraldusjuht.

Tema kinnitusel parendas paketimuudatus ka nende klientide mobiilse interneti kasutuskogemust, kes kasutavad vanema generatsiooni netipulka ja SIM-kaarti, sest kiiruste suurendamise ja 4G võrgu avamise järgselt jäid andmemahud pakettides samaks.

«Kuna suurendasime paketis lisaks 4G võrgu avamisele ka mobiilse interneti alla- ja üleslaadimiskiiruseid, siis ka need kliendid, kes kasutavad mobiilset internetti 3G võrgus, saavad läbi suuremate kiiruste parema mobiilse interneti kasutuskogemuse osaliseks,» märgib Marika Raiski.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles