Lugeja küsib: miks peab pileti ostma bussifirma kodulehelt?

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Aldo Luud/Õhtuleht

«Lux Expressi Tallinn-Peterburi vahel sõitev buss teeb vahepeatusi Rakveres ja Narvas, millele aga T-pileti süsteemist piletit osta ei saa, vaid peab eraldi pöörduma bussifirma koduleheküljele. Miks see nii on?» uuris lugeja.

Vastab Lux Expressi äriprotsesside juht Kristiina Mehik.

Segaduse vältimiseks ei ole rahvusvaheliste liinide vahepeatusi T-pileti süsteemis tõepoolest enamasti müügis, sest kui reisija soovib sõita näiteks Tallinnast Rakverre või Narva, siis selleks on mõistlik kasutada siseliini, mitte rahvusvahelist liini. Kuna tegemist on Lux Expressi rahvusvaheliste liinidega, siis põhieesmärgiks nende liinide puhul on müüa pileteid just Tallinnast Peterburi, mitte siseliinile, mistõttu ei ole kõiki vahepeatusi T-pileti süsteemi sisestatud. Rahvusvaheliste liinide klientidega ei ole probleeme tekkinud, vajalikud piletid ostetakse meelsasti ka meie kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles