Rimi müüjate töötingimused panid kliendi muretsema

Rimi kauplus.

FOTO: Margus Ansu

Mitmed lühikesed jutuajamised Rimi kaupluste müüjatega panid ühe kliendi muretsema, kas müüjatele on ikka tagatud normaalsed töötingimused ja inimlik kohtlemine tööandja poolt.

«Käisin paar päeva tagasi Rimis ja ostsin lati vorsti, ostmise hetkel olin aga ainuke inimene lihaleti juures, kes oli suhtluskaugusel müüjale, mistõttu ei võtnud ma järjekorranumbrit,» kirjeldas Andres. Müüja ütles seepeale, et seda peab tegema, sest neid jälgitakse kaamerast ja hiljem võib sellest pahandus tulla, kui nähakse, et klient sai teenindatud ilma järjekorranumbrita.

«See ei ole esimene kord, kui mulle lühikese vestluse järel poe töötajatega tundub, et inimesi ei kohelda tööandja poolt inimlikult, näiteks ühes teises Rimis pidid infoleti müüjad töötama talvel automaatuste läheduses, samal ajal kui neile antud soojapuhur ei töötanud,» ütles mees ning leidis, et oleks vaja midagi ette võtta, et teenindajad saaksid elada inimväärset elu.

«Nemad on ju need, kes hoolitsevad siiski meie kõigi eest - igaüks meist sööb ja käib poes, kaasaarvatud need juhid, kes õiendavad järjekorranumbri pärast,» lisas Andres.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats leidis aga, et ilmselt on antud juhul teenindaja korraldustest pisut valesti aru saanud. «Peame väga oluliseks, et pika järjekorra puhul teenindusleti ees peaks töötajad kinni reeglist teenindada kliente järjekorranumbrite alusel, küll aga pole me kindlasti võtnud vaevaks teenindajaid spetsiaalselt jälgida, kas nad seda terve päeva vältel teevad,» selgitas Bats. Kaamerapilt võetakse tema sõnul abiks juhul, kui mõni klient kurdab, et teda ei teenindatud järjekorra alusel.

Bats lisas, et töötajate heaolu kui ka mugav töökeskkond on firmale väga olulised. «Reeglina antakse hea töökeskkonna tagamiseks vajaminevatest puudustest kontorisse teada ning näiteks katkine soojapuhurgi asendatakse esimesel võimalusel,» ütles ta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles