Lugeja küsib: miks ei saa poe kliendikaarti netis aktiveerida?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaart
Rimi kliendikaart Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Hiljuti jagati Rimi ja Säästumarketi kauplustes tasuta kliendikaarti, mida tuli kasutamiseks aktiveerida www.sinurimi.ee veebilehe kaudu. Minul see aga ei õnnestunud. Kas ma olen ainuke, kellel oli selline probleem või on tegemist mingi ulatuslikuma epideemiaga?» uurib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Uus Rimi kliendikaart tuleb kõigepealt kaupluse teenindaja poolt kassas aktiveerida. Seejärel saab klient juba aktiveeritud kaardile kanda oma andmed. Selleks on tal kaks võimalust: ta saab seda teha sinurimi.ee veebis või Rimi kaupluste terminalis.

Viimase kasutamisel võib klient selleks nõu küsida kaupluse teenindajatelt. Sinurimi.ee veebilehel andmete registreerimisel abi saamiseks soovitame helistada Rimi kliendikeskusesse, selle number on kliendikaardile ka märgitud.

Loomulikult aitaks me hea meelega klienti, kui ta vaid meie poole pöörduks. Taolisi kõnesid aeg ajalt klientidelt saame, suurem osa kliente on siiani registreerimisega siiski ise hakkama saanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles