Omniva pakisaamise poliitika ajas kliendi marru

Postipakid

FOTO: Andres Teiss/Postimees

Välismaalt pikalt postipakki oodanud naist ajas marru Omniva poliitika, mille kohaselt loeb postifirma paki saabumisest teavitamiseks ka sellekohase sõnumi saatmist.

«Kas selline käitumine on sellise suure firma nagu Omniva poolt korrektne käitumine – pakk seisab siiani postipunktis!» rääkis möödundud nädalal Viljandimaal elav naine, kes sai küll 28. septembril sõnumi paki kohaletulekust teavitava sõnumi, kuid veel nädal aega hiljem ootas, et postkontorist saadetakse talle ka tavapärane postiteatis, mille alusel ta saaks pakile ka järgi minna.

Pahameelt valmistas naisele veel ka paki Eesti-sisene teekond, mis tema hinnangul võttis liiga kaua aega – nimelt nägi ta paki jälgimiskoodi kaudu selle teekonda. Kui Eestisse jõudes oli paki teekond naise sõnul korrektne, siis sorteerimiskeskusest kohalikku postkontorisse võttis selle jõudmine mitu päeva. «Eesti sisene teekond kestis 25. septembrist kuni 28. septembrini,» rääkis ta.

Pärast 28. septembril saadud sõnumit – et pakk on jõudnud kohalikku postkontorisse – jäi naine ootama ka eraldi postiteatist selle kohta, et pakk on nüüd seal ja sellele võib järele minna. Nädal aega hiljem teatist tal ei olnud. Samuti ei saanud ta ka postifirmalt vastust, miks seda ei olnud väljastatud.

«Kui me vaatame postipaki liikumise kuupäevi, siis on näha, et ajavahemiku sisse jääb ka nädalavahetus,» selgitas Omniva kommunikatsioonijuht Erki Varma, miks paki Eesti-sisene teekond nii kaua aega võttis. Nimelt oli 25. septembri näol tegemist reedese päeva ja 28. september oli esmaspäev. «Kui pakk on kohal, saadame me mobiiltelefoni numbri olemasolul inimesele sellekohase SMS-teavituse,» rääkis Varma, lisades, et kui SMS-teavituse peale keegi pakile järele ei tule, alles siis saadab postifirma paberil teavituse.

Sarnaste olukordade vältimiseks soovitab Omniva kommunikatsioonijuht kontrollida, et müüjatele edastatakse õige telefoninumber, sest selle järgi saadetakse saadetakse ka teavitus paki saabumise kohta. «Kui aga meie kodulehel olev paki jälgimise süsteem näitab, et pakk on kohal, võib seda tulla julgelt küsima ka siis, kui teavitus mingil põhjusel saabunud ei ole,» kinnitas ta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles