Saaremaale sõites tekib teadmatusest e-piletiga probleeme

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saaremaale sõitjad peavad aeg-ajalt järjekorras ootama.
Saaremaale sõitjad peavad aeg-ajalt järjekorras ootama. Foto: Aldo Luud/Õhtuleht

Paljudele tuleb  üllatusena, et Saaremaale sõites kehtib eelisjärjekord  ainult e-piletil märgitud reisile.

Viimased üheksa aastat oma perega Saaremaal elanud noor naine Sirje Lulla sõidab iga nädal Tartusse ja reedeti tagasi koju, kirjutab Meie Maa. «Põhimõtteliselt pead sa juba nädal enne teadma, mis kell sa tagasi sõitma hakkad. Seni polnudki see nii hull, sest Tuulelaevadel oli väga hea süsteem, mille tõttu sai e-pileti omanik praamile igal juhul.»

Nördinud klient kirjeldas, et ostis 2. oktoobril pääsme 9. oktoobril kell 22.15 väljuvale praamile seetõttu, et varasematele praamidele olid piletid 100 protsenti välja müüdud. Virtsu sadama e-pileti järjekorda jõudis naine kell 14.50, kus ta järsul ja ebaviisakal moel kassasse saadeti ning ilma piisavalt selgitusi jagamata kästi kliendiinfot lugeda.

Väinamere Liinide väitel e-piletite kasutamise, muutmise ja tagastamise tingimused ja ka juhised on kinnitatud 23.05.2013 ja vahepeal neid muudetud ei ole. «Tippajal tuleb broneeritust erineval ajal e-piletiga sadamasse saabudes seista üldjärjekorda. See on õiglane teiste üldjärjekorras ootajate suhtes. E-pilet on küll kehtiv muul ajal sõitmiseks, kuid ei anna broneeritust erineval ajal reisimisel eelisõigust,» selgitas ettevõtte esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles