Swedbanki käitumine ajas poepidaja vihaseks

Tiina Kaukvere
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Makseterminal.
Makseterminal. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Swedbank katkestas neljapäeval, 15. oktoobril Kuressaare bussijaama kaupluses kaardiga maksmise võimaluse, kuigi on varem teada andnud, et makseterminalide toimimine sissehelistamisega lõpetatakse 1. novembrist, kirjutab Meie Maa.

Kui siiani oli kaupluse telefoniarve alla 10 euro kuus, siis nüüd tuleb soetada internetiteenuse pakkuja käest internet 20 euro eest, pluss käibemaks, kinnitas OÜ Saare Market omanik Tarvo Pihlas, kirjutab Meie Maa.

«Mulle öeldi, et pange ise kaabel - me toome sulle terminali, ise vaatad, kuidas häälestad või käib häälestamine läbi telefoni õpetades,» rääkis Pihlas.

Pärast seda, kui Meie Maa ajakirjanik päris neljapäeval juhtunu kohta meili teel Swedbankilt aru, võeti Pihlasega pangast ühendust ja makseterminal hakkas kella 15.30 paiku sissehelistamisega uuesti tööle.

Swedbanki Lääne-Eesti regiooni ärikliendisuhete allosakonna juhi Tarmo Vipre sõnul taastati Saare Marketis side, kuna selgus, et interneti ühendamine on sideoperaatori poolt planeeritud alles reedeks (eilseks – toim). Vipre väitel on kõik kaupmehi, kes kasutavad sissehelistamise lahendusega makseterminale, muudatusest teavitatud.

Pikemalt loe ajalehest Meie Maa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles