Tööandja maine sõltub suhtumisest töötajatesse

Sirje Niitra
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Proekspert hoiab oma mainet sellega, et töökohal on loodud võimalused nii puhkamiseks kui sportimiseks.
Proekspert hoiab oma mainet sellega, et töökohal on loodud võimalused nii puhkamiseks kui sportimiseks. Foto: Liis Treimann / Postimees

Palgainfo agentuuri ja turundusagentuuri Brandem korraldatud tööturu- ja palgauuringust, kus osales 13 396 töötajat, selgus, et tööandja mainele avaldab rahuldava ja õigeaegselt laekuva tasu kõrval suurimat positiivset mõju töötajate subjektiivne tunne, et nad on olulised.

Uuringu ühe korraldaja, Brandemi tegevjuhi Paavo Heili sõnul on ettevõtte maine kujundamisel võtmesõnaks töötajate väärtustamine, kusjuures töötajad, kes saavad piisavalt tunnustust, on ka oma töötasuga rohkem rahul.

«Paljud uuringud näitavad, et tunnustuse puudumine, kehv sisekommunikatsioon ja ebakompetentne inimeste juhtimine suurendavad rahulolematust palgaga. Juhid eeldavad sageli, et tulemustasu süsteem teeb ära kogu juhtimise, aga see ei ole nii,» selgitab Heil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles