Elektroonikapood nõudis kauba ümbervahetamise eest eraldi tasu

Ostjale ei sobinud külmiku paigaldusviis, mistõttu soovis ta selle poele tagastada.

FOTO: Panther Media

Euronicsi e-poest 359,99 euro eest Electroluxi külmiku ostnud inimene tagastas seadme, kuid pidi maksma külmiku tagasisaatmise eest eraldi tasu.

Külmikut ostes tellis tarbija kauba transpordi koju koos paigaldusega ning vana külmiku äraveoga, on kirjas tarbijakaitseameti komisjoni otsuses. Teenus läks maksma 75 eurot.

Enne külmiku soetamist pöördus ta poe poole, et leida enda jaoks sobiv külmkapp, siinidega mööbliplaadi kinnitusega. Tarbija sõnul väitis klienditeenindaja, et siinidel ning uks-uksele kinnitustel ei ole tarbija jaoks vahet, ning paigaldada saab mõlemat.

Ostja soovis tellitud külmiku välja vahetada, sest talle selle paigaldusviis ei sobinud ning saatis selle kohta kauplejale e-kirja. Euronics vastas, et tootevahetuse teenus maksab 35 eurot ning täpsustas hiljem saadetud kirjas, et 35 eurot tuleb tasuda toodete transpordi eest.

Lisaks teatas Euronics, et paigalduse summa 40 eurot tagastatakse, sest paigaldusteenust ei toimunud. Küll aga ei kuulunud Euronicsi sõnul tagastamisele 35 eurot maksnud transporditeenus.

Külmikuostja ei nõustunud kaupleja seisukohaga ning esitas vaidluse tarbijakaitseametile. Amet edastas kaebuse materjalid kauplejale vastamiseks. Kaupleja tarbijakaitseameti kaebusele tähtajaks ei vastanud. Asja menetlemise ajal tarbijakaitseametis vaidluse osapooled vastastikku rahuldava lahenduseni ei jõudnud ning tarbija avaldus edastati vaidluse lahendamiseks tarbijakaebuste komisjonile.

Ostja nõuab transpordi eest tasutud 35 euro tagastamist.

Komisjoni liikmed, hinnanud kõiki asjas esitatud tõendeid kogumis, leidsid, et tarbija avaldus tuleb rahuldada. Euronicsil tuleb tagastada tarbijale 35 eurot.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles